tirsdag den 6. august 2013

Jeg fik godt nok våde fødder i morges

Tog af sted i sandaler - men skulle nok have haft gummistøvler på. Hold da op der kom vand ned.
Og så fandt jeg ud af, at mine sandaler smitter af - da jeg tog dem af nede på arbejde - så var jeg i familie med sortfods indianerne. Måtte til at vaske fødder :-) men det hænger stadig ved. Øv.

Har lige været ved at kigge Alexander vand og varmeregnskab igennem - som han har fået fra kollegiet. Han har fået en MEGA efterbetaling. Han har brugt mere vand og varme i sit lille hummer, end vi har i vores 4-etagers hus og vi bor to (+1 ekstra i perioder) her. Og tallene han har fra aflæsningen - kan jeg slet ikke finde i regnskabet.......... Så nu har jeg bedt dem, der har lavet regnskabet om en forklaring og sendt en indsigelse til administrationen af kollegiet. Hvis jeg ikke kan forstå det - så tror jeg der må være mange flere, der heller ikke kan.

Det er ikke sikkert, jeg får noget ud af det - men så har jeg fået min frustration ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar