onsdag den 7. september 2016

Det bliver ikke til mange indlæg i tiden

Det er hårdt at starte på nyt job - jeg har godt nok været træt i hovedet, når jeg kommer hjem.

Der er 200 nye mennesker, jeg skal forholde mig til. De 60 er i min afdeling - prøver at huske navne - men......

Og herhjemme har vi været på de sidste par loppemarkeder og er nu gået i gang med at få det sat væk til næste år.

Plus vi tager den helt store rengøringstur samtidig.

I lørdags fik vi en masse agurker og æbler af min tidligere kollega Inge - der har duftet så dejligt i huset lige siden af friske æbler. I går fik jeg kogt mos af de fleste. Spurgte Alexander om han ville have en portion også - prompte kom svar "ja da"

I aften skal vi have de sidste stegt på panden, som tilbehør til et stykke kød.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar